Често задавани въпроси

За инфорамция за качеството на предоставяните услуги от Булсатком ЕООД натиснете тук.

Услугата “Домашен телефон от Булсатком” е достъпна във всички големи населени места в България и в част от по-малките. Ако искате да сте сигурни, че услугата се предлага във вашето населено място, се свържете с Центъра за обслужване на клиенти на номер *4800.

Услугата “Домашен телефон от Булсатком” се предлага само на клиенти с Активен абонамент за услугата “Оптичен интернет от Булсатком”, поради технологичната необходимост от IP /интернет протокол/ свързаност за доставката на тази услуга до клиента.

Стандартният Ви стационарен телефонен апарат е пригоден за услугата “Домашен телефон от Булсатком” ако поддържа тонално избиране.

Да, можете да запазите своя фиксиран номер и да се присъединете към мрежата на Булсатком. Това, което трябва да направите, е да:

  • вземете „Удостоверение за съгласие“ за преносимост от настоящия си оператор за фискирания номер, който искате да ползвате;
  • посетите магазин от търговската мрежа на Булсатком, за да се абонирате за услугата и да получите своя нов домашен телефон.

Запознайте се по-подробно с процедурата за пренасяне на фиксирани номера (тук).

Преносимостта на номера се извършва напълно безплатно. Единствено може да Ви бъде изискано да заплатите всички задължения към досегашния си оператор, включително и оставащи месечни или лизингови такси.

Актуалната ценова листа за телефонната услуга може да намерите в интернет на следния адрес: http://bulsat.com/tseni-telefon.php

Да, услугата домашен телефон може да се комбинира с друга услуга/и от оператора и по този начин да получите отстъпка от месечния си абонамент.

Първоначалният период на таксуване на разговори е 30 секунди, след това отчитането е на всяка секунда.

Няма часови зони, услугата на Булсатком няма разграничение в трафика на силен и слаб (цената на услугата е една и съща независимо от часът, в който провеждате телефонния разговор).

Да, вие можете да получавате входящи обаждания от абонатите на фискирани и мобилни оператори в страната и чужбина.

Кредитен лимит е сума, в рамките на която имате възможност да провеждате телефонни разговори и да ползвате услугите на Булсатком без допълнително обезпечение. Ако желаете да увеличите сумата на своя кредитен лимит, можете да внесете депозит по сметката към вашия номер.

Ограничение на телефонните разговори при желание на абоната е възможно само по дестинации /например към мобилни мрежи или за международни разговори/.

За да смените адреса на ползване на услугата “Домашен телефон от Булсатком”, трябва да подадете Заявление за смяна на адрес в някой от магазините от търговската мрежа на Булсатком и при условие, че услугата е достъпна на новия Ви адрес на местоживеене.

Настоящият ви номер е от фиксирания номерационен план на населеното място, в което понастоящем ползвате “Домашен телефон от Булсатком”. При смяна на населеното място, не можете да запазите номера си.