Не се продава Булсатком, продават се част от активите на дружеството- такива, свързани с мобилните услуги и фиксираната инфраструктура за достъп до интернет. Да финансираш сделка, продавайки част от ненужните ти активи, едва ли има нещо по-нормално от това.
Булсатком е абсолютен български феномен- компания създадена от българи и превърнала се в огромна за кратък период от време. Ние сме един от големите работодатели на българския пазар.
46% от домакинствата в България са в момента или са били клиенти на Булсатком. Едва ли има по-разпознаваем марка на пазара на телевизия в България.
Сега основната ми задача е Булсатком да се върне на пазара, да станем отново активни и лидери.
Още от интервюто на Петър Ризов, управител на Булсатком, за Bloomberg Bulgaria може да видите тук – https://www.bloombergtv.bg/a/19-svetat-e-biznes/115939-prodavat-se-chast-ot-aktivite-na-bulsatkom-a-ne-kompaniyata
