“Най-хубавата новина за мен, след като над три месеца съм тук, е, че виждам екип от високомотивирани хора. Виждам също така и висока степен на лоялност сред клиентите. Имаме клиенти от над 10-15 години, които са били до нас в тези тежки моменти, в последните четири години най-вече. Това е моята задача – изцяло фокусът ни да е върху бизнеса, да подобрим качеството там, където има нужда, да подобрим скоростта, с която реагираме. ….
… Хората започват да се притесняват от глобалните компании и търсят локални алтернативи – по-близки до тях, по-симпатични, с повече грижа за клиентите. Така че смятам, че има място за такива като нас. Клиентите на “Булсатком” никога не са били “натискани” например с 24-месечни договори и задължителни неустойки. …
…Няма никаква логика един град като София да има пет или шест оптични мрежи. Както и няма никаква логика на всеки баир в България да има три мачти с три базови станции за мобилни мрежи. …
… Споделената инфраструктура е едно от решенията за развитие на мрежите.”
Още от интервюто на Петър Ризов, управител на Булсатком, пред Капитал може да видите тук: http://bit.ly/3JtvKcr