Уважаеми клиенти,
Поради обновяване на софтуерна версия е възможно да не виждате някои от каналите, включени във вашия ТВ план.
В този случай се налага да направете връщане към фабрични настройки по следният начин:
- Проверете дали имате син бутон на дистанционното
ДА: Ако има син бутон на дистанционното, моля следвайте инструкциите по-долу.
НЕ: Ако няма син бутон на дистанционното, моля заповядайте в наш бизнес център за актуализиране на софтуeра на приемника или за смяна на дистанционното. За посещение от технически екип на Булсатком, може да се свържете с нас на национален номер *4800.
- Влизате в Меню, избирате Конфигурация и натискате ОК на дистанционното
- Избирате Използване на фабрични настройки и натискате ОК на дистанционното
- Избирате Системни настройки и натискате ОК на дистанционното
- Въвеждате PIN 1234 (ако не сработва въвеждате 0000), избирате ДА и натискате ОК на дистанционното
- След рестартиране, изберете език и натиснете синия бутон на дистанционното като изберете LNB Universal. Явява се екрана за търсене на каналите. Щом търсенето приключи, изведената информация се запазва автоматично.
Изгледайте видеото, за да видите екраните стъпка по стъпка: https://youtu.be/pSzrQv6dQAI
Приятни мигове пред телевизионния екран!