Bulsatcom

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Какво представлява цифровата телевизия?
Какво включват услугите на Булсатком?
Какво трябва да направя за да стана абонат на Булсатком и каква техника трябва да притежавам?
Колко телевизора могат да се включат към оборудването на Булсатком и вярно ли е, че на всички включени телевизори се „гледа” един и същи канал?
Каква е месечната такса за всеки 2-ри, 3-ти и 4-ти приемник от пакетната оферта и какъв пакет „гледат”?
Къде трябва да бъде инсталирана сателитната антена, за да могат да се приемат телевизионните пакети на Булсатком?
Мога ли да се абонирам само за допълнителните /премиум/ канали и пакети на Булсатком, без да ставам абонат на базовия план /старт или стандартен/?
Как мога да платя услугите на Булсатком /месечните такси/?
Какво да направя, ако променя своето местоживеене и желая да преместя оборудването на Булсатком на новия си адрес?
Как мога да променя програмния пакет?
Как мога да получа информация за кой абонаментен план е платено и за какъв период?
Как мога да заменя SD приемника с HD приемник?
Защо нямам „картина” в момента?
Може ли да се ползват и заплащат само допълнителните приемници с месечна такса от 2.99 лв. без да се заплаща такса за основен приемник?
Може ли HD приемник да е допълнителен?
Мога ли да ползвам услугата/ите "Оптичен интернет от Булсатком” и/или "Мобилен интернет от Булсатком” в населеното място и на адреса, където живея?
Скоростта на връзката ми е бавна, на какво се дължи това?
Колко компютъра мога да използвам с един абонамент?
Ще разполагам ли с реален IP адрес и мога ли да получа повече от един?
Гарантирани ли са скоростите?
Какви са скоростите ми към България и чужбина?
Мога ли да използвам рутер?
Рутерът винаги ли трябва да бъде включен?
Скоростта зависи ли от разстоянието от вашия компютър до безжичният рутер?
Как да включим компютъра към рутера чрез кабел?
Как да включим безжично компютъра към рутера?
Какви са параметрите за качеството на предоставяните от “Булсатком” ЕАД услуги.
Какви са параметрите за качеството на предоставяните от “Булсатком” ЕАД услуги.
Мога ли да ползвам “Домашен телефон от Булсатком” в населеното място, където живея?
Мога ли да ползвам “Домашен телефон от Булсатком” без да имам активен абонамент за услугата “оптичен интернет от Булсатком”?
Мога ли да използвам стандартния си стационарен телефонен апарат?
Мога ли да запазя фиксирания си номер, който ползвам в момента от друг доставчик, и да го ползвам с “Домашен телефон от Булсатком”?
Колко ще ми струва да пренеса свой номер?
Колко ще ми струва да използвам услугата Домашен телефон от Булсатком?
Мога ли да комбинирам услугата Домашен телефон с друга услуга от Булсатком?
Какъв е принципа на тарифиране на услугата Домашен телефон от Булсатком?
Има ли часови зони за услугата Домашен телефон от Булсатком?
Мога ли да получавам входящи обаждания и от кого?
Какво е кредитен лимит?
Възможно ли е да огранича телефонните си разговори?
Местя се да живея на друг адрес. Как мога да използвам “Домашен телефон от Булсатком” на новия адрес?
Местя се в друго населено място. Мога ли да ползвам “Домашен телефон от Булсатком” със същия номер на новия адрес?
Какви са параметрите за качеството на предоставяните от “Булсатком” ЕАД услуги.
Мога ли да ползвам “Мобилен телефон от Булсатком” в населеното място, където живея?
Има ли защитен механизъм за потребителя при непрекъснат разговор от потребител и как работи той?
Какво е кредитен лимит и как се формира той?
Възможно ли е да се увеличи кредитен лимит по желание на потребител?
Булсатком информира ли потребителите при наближаване на определения им кредитен лимит?
Трябва ли да се заплатят задълженията, които надвишават кредитния лимит?
Каква е скоростта на мобилния интернет на Булсатком?
Какво представлява Булсатком IPTV?
Защо да избера Булсатком IPTV?
Необходимо ли е да съм свързан с интернет да гледам Булсатком IPTV?
Какво трябва да направя за да стана абонат на Булсатком IPTV? Трябва ли да заплащам абонаментни такси за пакетите?
Мога ли да гледам Булсатком IPTV на моя smart Телевизор и кои пакети ще "гледам"? Трябва ли да заплащам абонаментни такси за пакетите?
Мога ли да гледам Булсатком IPTV на моя компютър и кои пакети ще "гледам"? Трябва ли да заплащам месечни такси за пакетите?
Мога ли да гледам Булсатком IPTV на моя смартфон и таблет и кои пакети ще "гледам"? Трябва ли да заплащам абонаментни такси за пакетите?
Възможно ли е предлагането на допълнително съдържание при Булсатком IPTV?
Ще има ли разлика между каналите, които се предлагат чрез сателитната телевизия на Булсатком и Булсатком IPTV?
Кой ще определя какво ще е допълнителното съдържание в Булсатком IPTV?
Колко често ще бъде добавяно ново съдържание на IPTV платформата?
Трябва ли да плащам допълнителна такса за да ползвам Булсатком IPTV?
Булсатком ползва ли и споделя ли информация за мен?
Има ли IPTV платформата достатъчно съдържание в HD формат?
Как се настройва родителския контрол?
Мога ли да записвам канала, който гледам и да продължа да го гледам по късно?
Има ли достъп до подробна информация за ТВ програмата?
Към кого да се обърна при технически проблем?